Alla inlägg under juli 2012

Av annica johansson - 31 juli 2012 13:13

Ja men det gick nog bra.. Lättare om jag snabbt vill lägga upp bilder :-)

Testar några bilder igen. Har varit på ÅVC:n och kollat på "blå"

Hej så länge!

Av annica johansson - 31 juli 2012 13:03

Jag har ju skrivit från mobilen förut och jag mycket att det är krångligt.. Nu äntligen har bloggplatsen fixat en app så jag testar den nu.

Bild:
Snäll storebror hjälper lillebror att ta av skorna :-)

Av annica johansson - 24 juli 2012 09:37


Hej på er!


Haft sovmorgon idag, mycket härligt! Vi kör varannan dag jag och Stefan med sovmorgon. Guld värt för oss som har ett liv som går i 180..


Igår var jag till min kollega Marianne och åt god mat och drack vin. Kul att sitta och tjöta lite   . Andra kollegan Ingela var med också. Trevligt!


Nej men nu kom Stefan och barnen hem så då får jag umgås med dom, hörs en annan dag!

Av annica johansson - 14 juli 2012 13:49

  

Jag har semester.. Gött! Dåligt med bloggande men det är så det är   .


Vi rivstaratade semestern med en natt på hotell och god middag ute. Stefan visste inget, det var en överraskning! Min mamma och pappa passade barnen så Stefan blev rejält förvånad när jag sa att nu åker vi! Härligt var det! Så här glad blev Stefan, glädjedans:


 


Goa drinkar:


   


Regnet öste ner men vad gjorde det?


 


I tisdags åkte vi till Eskilstuna och parken zoo tillsammans med min mamma och pappa. Bodde i stuga en natt och inträde till zoo i två dagar:


 


Rutchkanan var kul!


 


Hugo gillade uttrarna mest. Han tyckte att deras läten var kul! Annars var han inte riktigt på humör.. Förutom när han hittade intressanta fläktar.. Hugo min Hugo.. goa, underbara, envisa, speciella, roliga, tokiga, älskvärda Hugo! Inte alltid lätt att veta vad han vill och varför han blir arg. Men oj vad go han är!


 


Kalle en aning trött i bilen på väg hem:


 


Mer om resan och annat inom kort, nu ska jag dricka kaffe med min man   





Av annica johansson - 4 juli 2012 12:00


Hugo satt och lekte med min mobil och fick in funktionen där man kan vända på kameran och ta kort på sig själv.. Mycket roligt tyckte Hugo   .


 


 


 


 


 


 


Rolig bild där han spärrar upp ögonen   


Det finns så mycket som jag vill greja med här hemma. Göra om i barnens rum bland annat. Vi har börjat med Kalles rum:


 


 


 


Kalle har varit förkyld med feber, snor och hosta några dagar. Nu har han piggnat till. Och glass är ju så gott! Speciellt om man är lite småkrasslig..


 


 


 


Fina Hugo gör sina sista dagar på förskolan denna veckan. Efter sommarledigheten börjar han i skolan. Stora killen!


 


Ha det gott!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards