Alla inlägg under augusti 2013

Av annica johansson - 19 augusti 2013 09:16

Har sedan ett par veckor haft ont i ländryggen på vänster sida. Det började göra mer och mer ont och sedan sträckte sig smärtan ner mot höften och ut på framsida lår. Till slut gjorde det så ont att jag inte kunde gå. Grät av smärtan. Åkte in till akuten både i fredags och igår men det är ett gäng "klappträn" som jobbar där. Enligt doktorn igår så finns det ingen smärtlindring att ge mig. Bara att vänta ut, röra på mig så mycket det går.. (inte så lätt det!!)

Jaja nu är jag hemma från jobbet vilket jag absolut inte vill då vi har inskolningar och jag känner att jag verkligen behövs.. Men har ju inget val. Ska till en kiropraktor i em. Har aldrig varit till en men hoppas att jag kan bli hjälpt!

Blir inte skrivet så ofta på bloggen men vill du följa mig på instagram så heter jag annidew.

Hej så länge!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards