Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Cypern

Av annica johansson - 30 juli 2013 20:20

Vi har haft underbara dagar på Cypern:-) Vi badade heeela tiden! Hotellet var väldigt fint och vårat rum superfint. Vi bodde i ett "Lollo och Bernie"-rum. När vi kom fram till rummet så fanns där en stor fruktkorg, godis, kex, chips, dricka och vatten som välkomstgåva. Även en cd- skiva till Kalle och Uno-kortlek. På rummet fanns även många fina leksaker och spel som passade Kalle bra:-)

Altanen var jättestor med staket runt. Två sköna solstolar och ett bord och stolar med stora mysiga kuddar.
Det var ett separat sovrum och det var skönt för då kunde vi stänga dörren när Kalle somnat på kvällen. Ljust och fräscht.

Vi hade sunwing inklusive så vi åt alla måltider på hotellet. Det som var bra var att de hade olika teman på maten varje dag (skönt med lite variation!). Det var bbq, amerikansk, italiensk, asiatisk, cypriotisk och texmex-buffe.

Som sagt, mycket bad blev det:-) Både i havet och i poolen. Härligt!

Flygresan var minst sagt jobbig på resan dit. Kalle ville inte sitta still utan skrek och stökade sig. Vi gjorde allt för att få honom lugn. Väldigt jobbigt. På hemresan gick det mycket bättre tack och lov!!

Hugo var inte med oss på resan utan han var två dagar hos lillebil's och resterande dagar hos mormor och morfar. Han hade haft det toppenbra! Badat och varit till mariebergsskogen bl a. Det var så härligt att komma hem och träffa honom igår <3. Är så tacksam för att vi har så snälla människor som ställer upp och hjälper oss.

Skriver mer en annan dag.

Kalle kollar på film på flyget.

 
 
Ingen bild

mamma

30 juli 2013 21:11

Hej! Vilka härliga bilder, och vad fint det såg ut:-) Förstår att det har varit en toppenvistelse. Kanske mersmak;-) Kram

annica johansson

30 juli 2013 21:35

Ja det har varit så härligt! Och ja absolut mersmak, bara så ni vet;-) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 27 juli 2014 14:58

Provar för tredje gången med ett inlägg. Det bara försvinner!! Visar bara bilder nu och skriver mer senare. En toppenresa i alla fall! ...

Av annica johansson - 22 juli 2014 20:07

Nu har Kalle, jag och Stefan varit till Borås. Vi åkte i fredags och på kvällen var vi till Stefans brorsa Christian och hans familj som bor där. Vi fick god mat och kalle lekte med sina kusiner Theodor och Ossian. Sedan gick vi till hotellet. Trevli...

Av annica johansson - 17 juli 2014 09:09

Igår grillade vi här hemma. Min mamma, min pappa och mina morbröder var här. Grillspett, hemmagjord potatissallad, pommes, sallad med fetaost och soltorkadetomater, tatziki, chilibea, baguette och annat gott. Smakade mumma! Till helgen åker jag, ...

Av annica johansson - 12 juli 2014 20:03


Men vad är detta? Vaknar med nackspärr! ! Har gjort ont hela dagen och stel som bara den.. Inte kul så här på semestern. Och igår fick jag ont i vaden. Nästan som kramp. Inte nu!! Det är alltid så här när jag är duktig på att träna. Hoppas det går ...

Av annica johansson - 11 juli 2014 19:21

Mina grabbar.. oj oj vad älskade de är! Allt är inte lugna gatan så här på semestern. Endel fighter, syskongnabb, trotsade och tvärtemot men mycket underbart också naturligtvis. Igår var Kalle och jag till Mariebergsskogen.Det är så bra där för b...

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards