Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Jobb i morgon

Av annica johansson - 14 augusti 2011 15:04


Är ni inte lite dåliga på att kommentera..?   


Nåväl.. I torsdags var jag på tjejmiddag hos grannen. God mat och vin och massa härligt "töl". Nära hem var det också, inte fel!


Idag har vi varit ute och lekt i regnet. Hugo har fått nya regnkläder som han invigde. De var lite stora.. Men han gillade dem. Kalle har fått för sig att det är mumma att lägga sig ner på marken och dricka vatten ur vattenpölarna.. Allt ska det smakas på, herregud! Och som han klättrar.. och springer! Han är mer vild än tam  .


I morgon börjar jag jobba efter att ha varit hemma i ca 1,5 år! Och det ska bli så kul! Nej jag är inte ironisk utan jag tycker verkligen det. Första dagen är lite i längsta laget.. 9-20.. Möte är inkluderat.


Ha det gott! 

 
 
Ingen bild

Mamma

15 augusti 2011 09:32

hej gumms! Jag vet att jag har varit snål med kommentarerna i bloggen, dom har kommit vid sidan om. jag ska bättra mej. Det är ju kul med kommentarer när man har en blogg. Ja, det gör gott åt dej att börja arbeta, att få träffa andra vuxna och barn. Det blir en lång dag, men det är du ju van vid. Ha en bra dag. Kram mamma

annica johansson

15 augusti 2011 20:15

Du är ju en av de som brukar kommentera:) Men visst är det kul med kommentarer.
Har varit kul idag, men har längtat efter barnen. Men det är bara nyttigt tror jag:)
Nu ska jag sätta mig i soffan och vila!
Kram

 
Ingen bild

Thomas

15 augusti 2011 09:35

Hoppas första arbetsdagen varit bra!

annica johansson

15 augusti 2011 20:13

Tack Totto! Den har varit jättebra! Trött nu..
Kram

 
Ingen bild

Fia.

16 augusti 2011 13:48

Aj då.. sköter vi oss inte? :) Äh, du vet hur det är.. man är inne och läser lite snabbt och lika fort ut igen.. in på nån annan blogg. ;)

Hoppas du haft en bra första dag, även om det var lång. Själv kör jag varannan måndag 6.30-18 goooooo.. ;)

Kram, hoppas vi kan ses snart. Vi är några som funderar på bio en dag nästa vecka. Vi kan väl höras om det!

annica johansson

16 augusti 2011 18:58

Nej ni gör ju inte det;) Jag läser också snabbt men det är kul med kommentarer:)

Bra första dag, och andra.. Kul att börja jobba. Men vilka härliga måndagar du har!!?

Vi höres! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 27 juli 2014 14:58

Provar för tredje gången med ett inlägg. Det bara försvinner!! Visar bara bilder nu och skriver mer senare. En toppenresa i alla fall! ...

Av annica johansson - 22 juli 2014 20:07

Nu har Kalle, jag och Stefan varit till Borås. Vi åkte i fredags och på kvällen var vi till Stefans brorsa Christian och hans familj som bor där. Vi fick god mat och kalle lekte med sina kusiner Theodor och Ossian. Sedan gick vi till hotellet. Trevli...

Av annica johansson - 17 juli 2014 09:09

Igår grillade vi här hemma. Min mamma, min pappa och mina morbröder var här. Grillspett, hemmagjord potatissallad, pommes, sallad med fetaost och soltorkadetomater, tatziki, chilibea, baguette och annat gott. Smakade mumma! Till helgen åker jag, ...

Av annica johansson - 12 juli 2014 20:03


Men vad är detta? Vaknar med nackspärr! ! Har gjort ont hela dagen och stel som bara den.. Inte kul så här på semestern. Och igår fick jag ont i vaden. Nästan som kramp. Inte nu!! Det är alltid så här när jag är duktig på att träna. Hoppas det går ...

Av annica johansson - 11 juli 2014 19:21

Mina grabbar.. oj oj vad älskade de är! Allt är inte lugna gatan så här på semestern. Endel fighter, syskongnabb, trotsade och tvärtemot men mycket underbart också naturligtvis. Igår var Kalle och jag till Mariebergsskogen.Det är så bra där för b...

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards