Alla inlägg den 17 oktober 2011

Vab

Av annica johansson - 17 oktober 2011 10:15


Idag är jag hemma och vab:ar. Hugo hade feber igår. Lilla älsklingen, han var sig inte lik alls.. Han sov 1 1/2 timme på eftermiddagen, sedan låg han i soffan med en filt över sig och när klockan var 19 ville han sova igen. Han är ganska pigg nu men det kan ju bli värre under dagen.


Det är ju aldrig ett "bra" läge när barnen blir sjuka. Idag är det första dagen som Stefan jobbar efter pappa-ledigheten så för hans del var det inte så "kul" att vara hemma första dagen.. Jag har två inskolningar (2:a veckan) på mitt jobb. Inte SÅ kul att behöva vara hemma. Men barnen går ju först, så är det ju. Och jag har bra kollegor som fixar det utan mig (fördel med föräldra-aktiv inskolning).


Innan Hugo fick feber igår så var han och jag in till Mitt i city och åkte rulltrappa. Det är ju så kul och spännande  . Hugo vill gärna se hur det fungerar. Han kollar och funderar..


   

 

Kalle under inskolningen:


 

Kalle hemma:


 

  

Här har han fastnat i en leksakslastbil. Så söt!


I fredags fick vi våra två tallar fällda. Himmel vad mycket det var att tan hand om sedan.. Stefan har tagit kort på själva fällningen men inte fört över dem till datorn än. Ska visa bild på det, ganska häftigt faktiskt.


Hej så länge!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards