Alla inlägg den 9 juni 2011

Av annica johansson - 9 juni 2011 11:58


Vet ni vad? Jag har egentid!! Jag är helt själv och det är underbart! Efter att jag lämnat Hugo på förskolan åkte jag till mamma och lämnade Kalle. Han ska vara hos mormor några timmar så att jag får vara själv.


Jag åkte in till stan och shoppade lite, två klänningar blev det  . Sedan köpte jag mat på Vero och åkte hem och åt framför tv:n. Kollar på film nu samtidigt som jag kollar datorn..


U N D E R B A R T ! ! !


Alltså, maten på Vero är såå god! Idag åt jag pasta med räkor, kräftstjärtar och annat gott i och unnade mig även efterrätt. Cheesecake med vit choklad och hallon. Kan det bli bättre? 


Bilderna blev lite suddiga men jag hade inte tid att ta så bra bilder för jag var vrålhungrig  


   

 

Nej nu ska jag stänga av datorn och kolla klart filmen innan Hugo ska hämtas.


Hej så länge!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards