Alla inlägg den 4 april 2012

Av annica johansson - 4 april 2012 07:16


Tänkte skriva om flera olika saker men hinner inte så det blir ett snabbt morgoninlägg..


Idag är det dagen D - alltså vägning på Viktväktarna.. Jag hoppas så mycket att jag har gått ner. Jag har varit duktig och skött mig men med tanke på att jag gick ner så mycket sist så är jag lite skeptiskt till denna dags invägning..


I söndags var familjen till min kusin Anna och hennes familj och hälsade på. Trevligt! Det jag kan sakna är att få sitta ner i lugn och ro och prata men det går icke med mina barn närvarande! Blir förhoppningsvis bättre med tiden.. Kalle tyckte att det var jättekul med alla djur som fanns där; kaniner, hönor, katt, kor.. Och Hugo gillade släpkärrorna som vanligt  . Ingen av barnen var glada när vi skulle hem, de skrek och stökade sig. Hujedamej!! Tålamod är vad som krävs vid de tillfällena. Hoppas vi är välkomna tillbaks  .


Kalle gillar att pyssla. Här har han målat jättefina ägg. Kolla in hans goa kinder!


   


   


Ha en bra dag!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards