Alla inlägg den 7 juni 2012

Av annica johansson - 7 juni 2012 08:31


Idag är jag hemma och vab:ar. Hugo har hostat mycket i natt och sovit dåligt. Ingen feber men lite snorig. Nu är han jättepigg.. Kanske förskola i morgon om det inte blir värre.


Lite bilder:


 


 


 


 


Vatten är ju så kul! Båda barnen älskar att spruta vatten, de skriker av glädje!


Nästa bild är lite härlig på något vis.. Var ute och gick med barnen, allt var lugnt och skönt. Killarna var så fina när de satt och tittade på allt som hände runt om så jag tänkte ta en fin bild på dem men icke! De ville inte att jag skulle stanna! Stora protester! Söta ändå   


 


Frågan vi ställde oss när vi var på WS-årsmötet var: Hur kan en släpkärra vara så intressant?

Haha, ja herregud!


 

 

 

 

 


Efter all "släpkärrekoll" var det skönt att ta igen sig i stugan och kolla på film  


 


Hej då! 


 


Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards