Alla inlägg den 4 juli 2014

Av annica johansson - 4 juli 2014 09:07

Hej på dig! Nu du var det länge sedan jag gjorde ett inlägg på bloggen. När jag först började blogga var det för att få ur mig alla tankar och oro som det innebar att ha ett barn med speciella behov. Visst finns mycket av det kvar men det är mycket lättare nu :-) Hugo har blivit stor. Han fyllde 8 år i februari och han är en sådan go, rolig, busig, duktig, fin och helt underbar kille. Han gör livet härligt att leva ?.
Att Hugo sedan går på den bästa av skolor är så klart toppen! De som jobbar där är verkligen på rätt ställe. De är bäst!

Sedan har vi ju lilla Kalle som inte är så liten längre. 4 år har han fyllt. Han är som sin bror. Lika go, rolig, busig, duktig, fin och helt underbar kille! Han tillför mycket glädje i familjen.

Nu har jag semester! Så gött :-) Eftersom jag alltid har tampats med min vikt så ska denna semester gå i tränandets tecken. Och bra mat. Viktväktarna. Kommer lägga ut så ni kan följa ;-) Startade i måndags och har skött mig exemplariskt. Idag ska jag på spinning kl.12 så om någon vill hänga på såhojta till.
Ha det så bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards