Alla inlägg den 24 april 2011

Av annica johansson - 24 april 2011 20:54

Himmel vad vi har att göra HELA tiden.. Det är ju självförvållat i och för sig. Vi försöker hinna med så mycket som möjligt när det är ledigt extra dagar.


I fredags rensade vi bort en hel rabatt. De som bodde här före oss hade planterat blommor och buskar (och träd!) överallt. Ingen ordning alls! Och vi hinner verkligen inte med att rensa och dona. Så nu tog vi bort en rabatt och la istället dit vita stenar (marmorkross tror jag att det hette..) Sedan ska vi köpa stora blomkrukor och ställa på det med fina blommor i. Mer lättskött och stilrent  .


I går på påskafton var vi hos min mamma och pappa och åt god påskmat och lekte. Hugo var påskgubbe och Kalle var påskkärring  . Brorsan med familj var där också och mina två morbröder Morgan och Stefan. Trevligt!


Idag har Stefan, pappa och morbror Stefan flyttat en massa möbler. Tunga skåp och sängar..


Och mellan allt detta har vi lekt och cyklat.


Idag grillade vi för första gången för denna säsongen. Såå gott!  Ska försöka att komma ihåg att lägga ut receptet på min goda potatissallad.


Glad påsk!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards