Alla inlägg den 26 april 2011

Av annica johansson - 26 april 2011 10:13

Idag på morgonen var Hugo och jag till badhuset. Eftersom Hugo är ljudkänslig och kan bli orolig när det är mycket folk runt omkring så hade vi fått en egen tid bokad. Vi har aldrig varit till badhuset av de anledningarna men så idag åkte vi alltså dit.. Hugo var lite spänd men mycket nyfiken i början. Först satt han på kanten och plaskade med fötterna. Sedan hoppade jag i och så fick Hugo sitta i min famn. Han höll sig jättehårt fast i början men sedan tuffade han till sig. Ville inte att jag skulle hålla i honom  . Han gillade att hoppa omkring!


Jag är så glad över att Hugo gillade att vara på badhuset. Hoppas att vi kan få fler egentider. När Hugo har vant sig vid badhusmiljön så kanske han kan vara där när det är många barn där samtidigt. Skulle vara så kul!


 

 


  


 Han ville inte sluta bada..


En helgbild på Kalle också:


 

Ha det så bra!     

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards