Alla inlägg den 28 maj 2012

Av annica johansson - 28 maj 2012 12:30


Jag, Hugo och Stefan har ju varit borta hela helgen och oj vad det känns nu när man är tillbaks på jobbet! Trött, sliten och ont i axlarna.


Jag skulle kunna skriva så mycket om vår vistelse med WS-föreningen på Hjälmaregården. Har inte riktigt tid nu eftersom jag har rast på jobbet och den är inte så lång   . Men den var både den sämsta resan och en bra resa om jag uttrycker mig så. Jag lärde mig mycket om mina egna ideér och föreställningar och om hur dumt man tänker ibland. Jag är väldigt glad att vi var med på denna träff! Usch vad luddigt jag skriver.. Jag lovar att komma med förklaringar sedan!


Kalle hade i alla fall haft det jättebra hos mormor och morfar. Han ville inte alls kännas vid sin mamma och pappa när vi skulle hämta honom utan det var bara "moffa" som gällde. Härligt på något vis. Är väldigt glad över att min mamma och pappa ville passa honom hela helgen. Tack goa ni!


Nej nu väntar jobbet igen! Hej så länge!


Ps. Är otroligt stolt över mina fina söner! Glad över att få vara mamma till dem. (med tanke på att det var mors-dag igår)   

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards