Alla inlägg den 21 december 2010

Av annica johansson - 21 december 2010 11:43

        

  


Vilka dagar! Först var Stefan dålig, sedan Hugo och sen jag. Kalle har klarat sig!

Hugo kräktes i söndags men har varit pigg och glad. Inget mer kräk som tur är. Inte kul nu i jultider.


Har laddat upp lite bilder. Väldigt dålig kvalité på bilderna då de är tagna med min superdåliga mobil men ville ha med dessa bilder då de visar denna helgen som var.


Kalle har lärt sig sitta utan stöd! Och så hasar han sig fram på golvet när han ligger ner. Nästan så att han kryper men han lyckas inte lyfta magen.. Men så duktig han är! En helt ny värld har öppnat sig för honom, han tar sig fram. Gäller att ha koll på honom..


Vi klädde julgranen i lördags. I min familj (alltså med mamma, pappa och brorsan) så brukade vi alltid klä julgranen dagen före julafton. Tradition. Men jag är sådan att jag tröttnar väldigt snabbt på julen. Det går bra fram till nyårsafton men sedan vill jag ha bort julgranen och alla tomtar. Så varför inte klä den lite tidigare så att man hinner med få lite julkänsla? Skapa nya traditioner. Ska banne mig göra julskinkan lite tidigare också  .


I lördags var jag och Hugo ute och åkte bob (han älskar att åka bob..). Vi åkte i backarna och det gick så snabbt!! Jag satt bakom och försökte styra. Både jag och Hugo skrek av skratt. En härlig stund!



Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards