Alla inlägg den 1 maj 2011

Av annica johansson - 1 maj 2011 10:42

Valborg igår. Mamma och pappa var här hos oss och blev bjudna på grillat. Gott var det!


Hela familjen var till Plantagen igår och köpte stora blomkrukor, blomjord och blommor. När vi kom hem planterade jag och det blev jättefint! MEN jag måste nog plantera om dem tyvärr.. Jag som inte kan något om blommor hade öst i en massa blomjord och sedan planterat men vi insåg sedan (eller fick påpekat för oss  ) att det kanske hade varit bra om det var typ lecakulor i botten av krukorna eftersom det inte fanns något hål i botten där vattnet kan rinna ut om det regnar mycket.. Gud va´ töligt att göra om!! Kan säga att det var STORA krukor också.. Men men.. det finns värre saker än att gräva lite.


1:a maj idag! Tiden går fort.. Snart sommar och ledigt 8 veckor tillsammans hela familjen innan jag börjar jobba efter föräldra-ledigheten. Ska bli kul att börja jobba igen.


Kram!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards