Alla inlägg den 3 maj 2011

Av annica johansson - 3 maj 2011 14:45


Kalle har precis somnat och Hugo tittar på barnprogram. Ja jag vet att det är dagtid nu men det kan inte hjälpas. Det snöar (!) ute och jag mår illa. Har gjort det i flera dagar utan att förstå varför. Vaknar på nätterna och mår illa. I morse sa jag till Stefan "tänk om jag är gravid..!!" Han såg inte så road ut av den tanken  . Köpte faktiskt ett grav.test för att vara på den säkra sidan men Nej jag är inte med barn (tack och lov!!). Kloka människor säger att de tror att det är min kropp som reagerar på stress... Ja jag vet inte.. Kanske är det så.. Måste ändå säga att Ja jag är fortfarande stressad men glad över att det har hänt bra saker den senaste tiden.


Hugo har varit och är väldigt känslig för Kalles ljud. Det räcker med att Kalle "pratar" så kan Hugo uppleva det som jobbigt. Tråkigt för Hugo och tråkigt för Kalle. Vad gör man..? Det går ju inte att be Kalle att vara tyst direkt..


Ja just det! Jag gjorde en himla god kycklinggryta för några dagar sedan. Ska lägga ut recept. Nyttig den med  


Hej då!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards