Alla inlägg den 8 maj 2011

Av annica johansson - 8 maj 2011 10:33


Ja jösses vad vi hittar på.. Vi är nog ganska så impulsiva här hemma! Igår kom vi på att vi ville tapetsera en vägg så Stefan tapetserade med täcktapet och i morse stuvade vi in barnen i bilen och åkte och köpte tapeter. Inte så lång betänketid när det gällde valet av tapet men jag tror att det kommer bli jättesnyggt! Har lyckats "lura" hit min pappa i em så han får hjälpa Stefan medan jag tar hand om barnen  Han får mat som tack för hjälpen. Innan mamma åkte till Spanien så sa hon: ta det lugnt nu! Japp, så var det med det, hihi! Nej men ärligt talat så kan jag gilla "positiv stress" om ni förstår vad jag menar..


Igår firades Albin (barnens kusin) som har fyllt 1 år. Många säger att Kalle är lik mig till utseendet och jag kan säga att han är lik mig när det gäller sötsaker också  . Han älskar tårta!


Ha en bra (och lugn..) söndag!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards