Alla inlägg den 5 november 2010

Av annica johansson - 5 november 2010 09:03

Det började i förrgår.. Lite ont i nacken på eftermiddagen men ändå så att jag fungerade.. Sov gott på natten, lite ont i går förmiddag. MEN så i går eftermiddag började det värka. Igår kväll ska vi inte prata om. Och i natt. Har inte sovit något. Stefan fick hjälpa mig upp ur sängen i morse. Jag grät av smärta, kunde inte röra mig!


Jag ringde till sjukvårdsrådgivningen som sa att det förmodligen var nackspärr. Hon sa åt mig att fixa bra värktabletter och en stödkrage. Stödkrage!


Som tur är har jag "kontakter". Starka tabletter fixade och stödkrage. Känns lite bättre nu.


Stefan fick komma hem från jobbet och skjutsa Hugo till förskolan. Kalle och jag ska bara vila idag. Så om någon vill komma hit och hälsa på (och ta med fika eller godis) så är ni välkomna   .


Tog ett kort på min eländiga tillvaro.Tovigt hår, rödgråten och stödkrage. Snyggt!


      Ser ut som "grannen" i Beck. Bara stänkaren och de färgade glasögonen som fattas   .




Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards