Alla inlägg den 6 november 2010

Av annica johansson - 6 november 2010 20:06

Denna lördag har gått i ett ruskigt tempo.. Men behagligt ändå på något sätt..


På förmiddagen var vi och tände ljus vid Hammarö- och Rud kyrka. Sedan hem och käkade lunch. Därefter städning. Det är ju inte kul med städning men jag hör till dem som mår så mycket bättre i ett städat hem. Inte lätt med småbarn hemma dock..


Sedan var Hugo och Stefan ute i det fina vädret. Medans Kalle sov passade jag på att "scrapbooka" lite. Det är ju några julkort som ska göras så det gäller att vara ute i tid.


Hugo ville bada i badkaret idag så så fick det bli. Kalle badade i baljan. Båda barnen tycker att det är superkul att bada, vatten överallt!


I natt sover Hugo hos mormor och morfar. Det är så tomt här utan honom men han har det så bra där han är. Bortskämd och ständigt medelpunkten  .


Vi har käkat lite plockmat nu ikväll; räkor, ostar, kex, aioli, kycklingspett mm. Smarrigt!


Snart ska vi se på Sex and the city 2. Ja jag är väl den sista som inte har sett den och jag kan väl tillägga att det är jag som valt film ikväll. Har hört att den inte ska vara så bra men det är en film som jag måste se.


      Trevlig kväll!

 Ps. Är fortfarande lik"stänkaren"




Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards