Alla inlägg den 29 november 2010

Av annica johansson - 29 november 2010 15:35

Igår var min mamma och pappa hemma hos oss. Stefan och pappa satte upp täcktapet och jag och mamma busade med barnen. Toppen! Så nu är det bara att fortsätta med Kalles rum..


Idag har jag fått massor gjort. Efter att jag lämnat Hugo på förskolan åkte jag och Kalle och köpte färg till hans rum. Sedan köpte vi lite julklappar. Skönt att vara ute i tid för en gångs skull. Sedan vidare till H&M där jag köpte en ny vintermössa och långkalsonger till Hugo. Och en kofta till mig. In på Maxi och handla pepparkaksdeg (nej jag gör inte egen..) och kristyr.


Sedan hämta Hugo på förskolan, hem och käka mellanmål och baka pepparkakor. Hugo var jätteduktig på att kavla degen. Skrattade när den fastnade på kaveln. Lättroad!


En stressig men bra dag!   


        

        

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards