Alla inlägg den 27 november 2010

Av annica johansson - 27 november 2010 15:40

  


Idag skulle jag åka in till Barnens hus och ta kort på Kalle. Väl där får jag av honom alla vinterkläder och ställer mig i kö och väntar. Tiden går långsamt men Kalle är glad och nöjd. Efter en stund frågar fotografen om jag har bokat tid. Öh.. nej.. När det är fotografering i olika affäer och liknande brukar det ju bara vara att åka dit. Drop in, typ. Du kan ju vänta till kl. 12 sa han. (1 timme!!) Jäklar va sur jag blev. Gav fotografen "the evil eye" och klädde på Kalle overallen och gick där ifrån.   


Efter detta åkte vi och köpte julklappar. Blir så bra i år!!


Stefan har målat taket i Kalles rum och i morgon ska vi sätta upp täcktapet. Mamma och pappa kommer hit och passar barnen.


Har ställt fram julstjärnorna i fönstren och städat.  



Av annica johansson - 27 november 2010 15:32

När Hugo är på bushumör (ganska ofta) så händer det grejer.. Idag kröp han upp i badkaret med kläderna på och satte på vattnet! Snabbt gick det!


  


Han var väldigt nöjd!  Fick sitta kvar och plaska en stund. Gullunge!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards