Alla inlägg den 1 mars 2011

Av annica johansson - 1 mars 2011 09:48

Vad är kärlek? Jo detta:


  

Herregud vad jag älskar dessa tre..

Kärlek kan vara så mycket. Kärlek till ens barn och man.. Familjen..


Jag är fortfarande kär i Stefan efter 10 år tillsammans. Och då menar jag inte bara att jag älskar honom utan jag kan bli så där nykär bara av att han kommer hem från jobbet och vi inte har setts på hela dagen. Det tycker jag är häftigt, att den känslan fortfarande är så stark. Det är väl kärlek?


Igår skrev jag att det behövs lite tanke bakom det man skriver, att det inte bara går att hafsa ner något men ärligt talat så hinner jag knappt tänka. Det är fullt upp hela tiden så det som jag skriver blir spontant.


Att få ner i ord vad kärlek är för mig är så svårt, jag tror att ni fattar.. Ömsesidig respekt och stolthet över den man är tillsammans med är otroligt viktigt tycker jag.


Men som sagt.. Bilden ovanför visar vad KÄRLEK är för mig!


Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards