Alla inlägg den 9 mars 2011

Av annica johansson - 9 mars 2011 09:56

Listan fortsätter..


Alltså jag kan nästan inte tänka denna tanke.. Vaddå sista? Jag ska leva tills jag blir 100 minst! Vem ska annars ta hand om min underbara familj? Nej men tankar om döden (att jag eller någon jag älskar ska dö) får mig alltid så ledsen. Är himla känslig när det gäller sån´t..


Ok.. jag försöker.. Om jag sedan tidigare visste att detta var min sista dag så skullle jag ha fixat så att det fanns superunderbara människor som LOVADE att de skulle hjälpa Stefan att ta hand om grabbsen. Jag VET att han är en toppenpappa (den bästa !) men ibland behöver man hjälp. Åh herregud nu börjar jag gråta också! Ja ni ser, jag kan INTE tänka på sådana saker..


Ja i alla fall.. Sista dagen skulle jag bara mysa och gosa och busa med mina tre hjärtan       . That´s it!



Ps. Jag skulle äta himlans mycket chokladpudding med grädde också UTAN dåligt samvete   

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards