Alla inlägg den 4 mars 2011

Av annica johansson - 4 mars 2011 13:04

Idag har jag letat och letat efter nackkudden till Kalles bilbarnstol. Vi ska snart lämna tillbaks den till uthyrningen och det vore ju bra om alla delar var på plats    Letade i hela nedervåningen, i alla lådor, skåp och hyllor. Men nej ingenstans fanns den.. Letade på övervåningen. Nej inte där heller.. Ok, då borde den vara i förrådet men icke!


Nu när Kalle somnade besämde jag mig för att leta på det sista stället.. VINDEN! De som känner mig vet att jag är löjligt mörkrädd och det gör ju inte saken bättre av att det kan finnas råttor på vinden! Eller gör det det? Jag har fått för mig det i alla fall..


Och där var den! Så stolt över mig själv över att jag vågade. Har nog tuffat till mig lite   .


Men nu hör jag att Kalle vaknat. Jag skulle ju berätta massor ju.. Zumban bl a. Jaja det får bli senare.


Ha det bra så länge!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards