Alla inlägg den 25 mars 2011

Av annica johansson - 25 mars 2011 19:40

Jag skrev ju om 10 saker ni inte visste om mig i förra inlägget (det visade sig att flera av er visste typ allt, inga hemligheter här inte;)


Men min kära mor påpekade att jag inte hade skrivit med detta om korvändarna.. Det är så här att ända sedan jag var liten så har jag inte klarat av att äta ändarna på korvarna. Så när jag var liten fick mamma och pappa bita av dem åt mig eller skära av dem. Korvändarna alltså.. Låter detta konstigt? Det är något med konsistensen som jag inte klarar av.. Jag kommer ihåg i skolan när vi skulle grilla korv så skämdes jag över detta och knipsade i smyg av ändarna och slängde bort dem   


Stefan tyckte att jag var bra konstig i början av vårt förhållande som hade för mig dessa konstigheter, haha!


Så nu vet ni ytterligare en sak om mig.


Trevlig kväll!



Av annica johansson - 25 mars 2011 10:14

Kanske vet du, kanske inte..


  • Har grodfobi (tycker dock att tecknade och låtsasgrodor är söta men INTE riktiga).
  • Älskar att läsa kändisskvaller.
  • Försöker inbilla mig att jag är tuffare än jag är..
  • Vill börja måla igen (med oljefärger) men har inte tid..
  • Har provat alla dieter som finns i tron att det denna gång ska lyckas.
  • Sjunger ofta högt när jag kör bil.
  • Har i flera år önskat mig en jordglob (!) men inte fått någon..
  • Har en dröm om att skriva en bok..
  • Tycker att jag har ett toppenyrke men kan samtidigt inte se mig själv jobba med det tills jag går i pension.
  • Har en tendens att smälla i dörrar när jag är arg (riktigt arg). Inte så ofta som tur är..

Idag är det fredag, den bästa dagen! I eftermiddag ska jag dansa och sedan blir det fredagsmys med familjen.

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards