Alla inlägg den 18 mars 2011

Av annica johansson - 18 mars 2011 19:52

Skriver inte så mycket nu för ni som känner mig vet att det snart är Let´s dance och det får jag inte missa   


Tränat på denna vecka med spinning och idag dans. Jag måste bara få säga det igen; herregud vad roligt det är med dans på friskis. Jag blir  trött och svett och på så otroligt bra humör av att få dansa av mig. Såå kul!


Har varit till läkaren idag pga att jag har fått som små leverfläckar på bröstet.. Varit orolig för det i flera månader men inte tagit tag i det.. Men idag var jag alltså iväg till läkaren och två läkare kollade på det och konstaterade att det var ofarliga fläckar som man kan få i och med graviditet tydligen..  (Nej jag är INTE gravid utan det är från graviditeten med Kalle..) Hormoner eller något. Varför går man och är orolig utan att kolla upp? Så jäkla dumt!


Igår träffade jag och Kalle en söt liten kille (lika gammal som Kalle) och hans mamma. Det speciella med detta var att denna kille har Williams syndrom (samma som Hugo). Denna kille A var så lik Hugo när han var liten, samma drag och så otroligt söt som Hugo var (är!) Ni som har läst mina tidigare inlägg vet att det bara föds ca 5 st med WS i Sverige per år så ni kan ju tänka er att både jag och mamma S tyckte att det var kul att träffas. Hoppas att det blir mer av det framöver.


I morgon ska min mamma och pappa passa Hugo och Kalle under några timmar på dagen. Tänk er vilken lyx jag och Stefan tycker att det är! Käka mat på stan, shoppa och bara vara.. Det uppskattar vi verkligen!


Nej nu måste jag sluta, Let´s dance har börjat!


Trevlig kväll!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards