Alla inlägg den 13 mars 2011

Av annica johansson - 13 mars 2011 17:48

Vad gav jag mig in på när jag började med denna lista?   Många dagar kvar.. Hehe!


Ja men jag fortsätter..


Vänner! Vänner, underbara vänner! Så här är det; jag har vänner som jag kännt sedan jag var liten och som fortfarande betyder mycket för mig. Det finns ett speciellt band. Tänk vad mycket som man gått igenom tillsammans (lekstadiet, första kärleken, skoltiden, "smink-nybörjarna", första "fyllan".. ja ni förstår..).


Sedan finns det vänner som jag mött på senare år genom utbildning och arbete. De här vännerna har också en speciell plats i mitt hjärta.


Hur mycket jag än tycker om alla mina vänner så finns det en vän som är nummer ett! Denna person ställer alltid upp i vått och i torrt! Vilken tid på dygnet det än skulle vara. Ibland utan att jag behöver be om det. Tack du underbara människa! Önskar att alla vore som du.


"Jag sådde några blommor, en för varje vän

 Jag tror att det var fyra, särskilt minns jag en

 Det blev höst och vinter och blommorna de dog

 men på våren kom de åter men bara tre stod kvar och log

 Det kom moln, stora och grå

 och nästa gång jag såg dem var de bara två

 Sedan kom solen med allt ljus som den har

 och till sist stod en ensam blomma kvar

 Du vistas i solsken, du drunknar i regn

 Men en sak är säker

 Du är en riktig vän"



Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards