Alla inlägg den 12 februari 2011

Av annica johansson - 12 februari 2011 18:34

Fredag-och lördagsmys är bara så underbart! Hela familjen tillsammans, glada och harmoniska. Lycka det!


I dag har vi tagit en långpromenad. Kallt men soligt. Väldigt fint ute.


  

              

Kalle äter majskrokar. Det gillar han! Kolla in hans fina tänder.


Idag har jag (för första gången!!) gjort hemmalagad barnmat. Ja jag vet, jag borde ha gjort det för länge sedan men det har inte blivit av. Så idag gjorde jag kyckling med pasta, broccoli, tomater och grädde. Och kryddor. Blev jättegott och det tyckte Kalle också. Nu blir det mycket hemmalagad mat framöver för Kalle. Jag som gillar att laga mat.. Skönt att kunna äta samma mat.


Försökte ta kort på Hugo när han fikade på riskaka men han bara gjorde grimaser hela tiden, men håll till godo   .

      Trevlig kväll!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards