Alla inlägg den 23 februari 2011

Av annica johansson - 23 februari 2011 12:47


Gårdagens firande av Hugo blev jättelyckat! Han var såå nöjd! Men det var svårt att veta vilken av alla saker som han skulle leka med.. På lördag firar vi honom igen!


Och så idag fyller jag 34.. Dagen efter Hugo. När Hugo föddes och vi låg kvar på BB så fick jag påminna folk i min närhet (typ Stefan..) att jag fyllde år. Det

glömdes liksom bort. Men jag förstår att all uppmärksamhet riktades mot Hugo för herregud vilken söt bebis han var! Fortfarande jättefin!


Idag har jag hunnit med bokrean! Det var inte så mycket att ha tyvärr.. Men sedan bjöd mamma på kladdkaka och kaffe. Mums!


Jag har kommit på att man ska unna sig bra saker här i livet.. Så nu har jag köpt ett träningskort. Bra va? I morgon ska jag på första spinningpasset för denna gång. Jag tränade mycket spinning för några år sedan och tycker att det är jättekul, men nu är jag så otroligt otränad.. Men det ska bli så kul!


Vad Hugo fick igår och vad jag har fått i present kommer på bilder inom kort.


   Hoppas att ni får en bra dag!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards