Alla inlägg den 26 februari 2011

Av annica johansson - 26 februari 2011 16:00

Nu har vi haft kalas för Hugo! (Och lite för mig). Han är supernöjd med sina presenter. Han fick bl a filmer med Drömmarnas trädgård, Pingu, Pettson & Findus och Trazan & Banarne, han fick även en bok med Drömmarnas trädgård och en keyboard. Han fick två skivor; en med Pippi Långstrump (saga) och en med musik. Han fick även kläder och massa pengar. Herregud vad presenter! Här kommer lite (eller ganska många) bilder från i tisdags när han fyllde år och från idag när vi hade kalas igen.


        

        

        

        

        


(Kom ihåg att det går att klicka på bilderna för att få dem större).


Nu är jag helt slut, ska nog ta en promenad med Kalle så att jag piggnar till.

Ha en bra kväll!


Ps. Har totalt glömt bort att ta kort på vad jag fick i present (fick inte RIKTIGT lika många som Hugo men väldigt bra presenter). Bl a varma vantar, mössa, bok (one more slice) och blommor.

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards