Alla inlägg den 28 februari 2011

Av annica johansson - 28 februari 2011 12:10

Jag har, som jag skrivit tidigare, köpt ett träningskort och varit iväg på spinning och dans. Jättekul! Jag är så laddad när det gäller träningen så vad händer..? Jo jag har fått världens skavsår bak på hälen. På båda fötterna.. Jag köpte nya aerobicsskor och de var jättebra, inga skavsår (som jag väldigt lätt får av nya skor). Så i min iver att att vara duktig och träna så köpte jag även att par nya springskor (nej jag ska inte ge mig ut och springa.. inte än i alla fall, utan tänkte ha dem att gå promenader i). Och jädrands vilka skavsår jag fick! Stora som en fem-krona i storlek!!


Jaha.. Har köpt skavsårsplåser och hoppas att det blir bra fort! Har bokat in mig på spinning i morgon och bara SKA iväg.


Har funderat på att prova zumba nu när jag ändå är igång och tränar. "Alla" säger att det är så kul så testa kan man ju göra i alla fall.


Jag ska fortsätta med min "lista" men det krävs lite eftertanke.. Inte bara något att hafsa ner   .


Ha det gott!

Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards