Alla inlägg den 17 februari 2011

Av annica johansson - 17 februari 2011 09:51

Jag fortsätter med listans rubriker och har kommit till "Min första kärlek". Det går ju att skriva om första kärleken som barn eller som vuxen. Det är ju lite olika det där.. Men jag väljer den som barn för det är ganska sött!


När jag gick i lekis (5-6-årsåldern någonting?) så var jag kär i en kille som hette Anders C.B Oj oj vilken kärlek.. Not! Totalt obesvarad som det ofta kan vara i den åldern (kanske i de flesta åldrar egentligen). Men jag gillade honom skarpt!


I ett försök att komma nära honom så passade jag en gång på att sätta mig nära honom när vi skulle klä på oss utekläderna. Vi satt där på en bänk och han hade ryggen åt mitt håll. Jag böjde mig fram och pussade honom snabbt på ryggen (!). Han märkte inte ens att jag hade pussat honom utan tyckte nog att det var trångt och trodde att jag knuffat till honom eller något..


Jaja och den kärleken dog snabbt ut   .



Presentation

Följ med i mina berättelser om mitt liv- tillbakablickar i det som varit och det som är nu. Jag är gift med Stefan och vi har två fina pojkar, Hugo född i februari 2006 och Kalle som är född i juni 2010.

Annica

  

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards